Shein Expands to Brick-and-Mortar, Opens First Stores in France

Publikováno: 02.10.2025 09:04 | Autor: Jan Novák



Shein otevře první stálé kamenné obchody, a to přímo ve Francii

V posledních letech jsme svědky, jak se online nákupní gigant Shein stal fenoménem ve světě módy, zvláště mezi mileniály a generací Z, kteří hledají trendy oblečení za dostupné ceny. Známý pro svůj obrovský výběr a rychle se měnící kolekce, Shein dosud operoval výhradně online. To se však chystá změnit. Podle nedávných oznámení společnost plánuje otevření svých prvních stálých kamenných obchodů a jako lokaci si vybrala nikoli malou, ale Francii, srdce světové módy.

Proč právě Francie?

Volba Francie není náhodná. Francie je nejen domovem haute couture, ale i významným trhem pro fast fashion. Místní trh je již nyní dobře obeznámen s koncepty rychlé módy díky přítomnosti gigantů jako je Zara a H&M. Vstup Sheinu do kamenného retailu zde může znamenat nový rozměr konkurence.

Co to znamená pro zákazníky Sheinu?

Pro stávající online zákazníky Sheinu by mohlo otevření fyzických obchodů znamenat možnost osobně si prohlédnout a vyzkoušet oblečení, což je jedna z hlavních výhrad vůči online nákupům oblečení. Zákazníci také budou moci lépe posoudit kvalitu a padnutí produktů, což by mohlo vést k vyšší spokojenosti a možná i ke snížení počtu vrácených zásilek.

Jaký dopad to může mít na trh?

Otevření kamenných obchodů by mohlo Sheinu pomoci získat další zákaznickou základnu, která preferuje tradiční způsob nákupu. To by mohlo posílit jejich pozici na trhu s oblečením a zároveň zvýšit tlak na stávající hráče v oblasti fast fashion. Navíc, z pohledu marketingu a brandingu, má Shein možnost dále rozšířit svou značku a zvýšit její viditelnost.

Co to znamená pro budoucnost Sheinu?

Tento krok by mohl být začátkem globální expanze Sheinu do kamenných obchodů. Pokud se pilotní projekt ve Francii ukáže jako úspěšný, můžeme očekávat další obchody po celém světě. Tento posun k omni-channel přístupu, kombinaci online a offline prodeje, by mohl Sheinu poskytnout robustnější základnu pro budoucí růst a rozvoj.

Závěr

Otevření prvních stálých kamenných obchodů Shein ve Francii je významným krokem pro společnost, která dosud působila výhradně online. Tento rozvoj bude zcela jistě předmětem zvýšené pozornosti jak ze strany spotřebitelů, tak konkurence. Ať už jste fanouškem Sheinu nebo jen sledujete trendy v módě, stojí za to sledovat, jak se situace bude vyvíjet dál.

Další zajímavé články

Zemřela Sally Kirkland, ikona filmu a ztvárnění Češky ve Anně
12.11.2025

Autor: Jan Novák
Zemřela Sally Kirkland, americká herečka, která ztvárnila Češku ve filmu Americká filmová a televizní scéna přišla o jednu ze svých ikonických tváří. Sally Kirkland, herečka, která během své bohaté...

Realitní Fond ČSNF v Krizi: Ztráta Dozorčího Orgánu Ohrožuje Investory
11.11.2025

Autor: Jan Novák
Realitní fond ČSNF se propadá hlouběji do potíží: Přišel o dozor V posledních měsících se realitní fond Česká správa nemovitostí fondů (ČSNF) potýká s vážnými problémy, které nyní dospěly do nového...

Proč Voliči Spolu a STAN Odmítají Vládu ANO: Důsledky pro ČR
10.11.2025

Autor: Jan Novák
Podpora menšinové vlády ANO by u voličů Spolu a STAN neprošla: Proč je to tak a co to znamená pro českou politiku? V posledních měsících se česká politická scéna neustále vyvíjí a jednou z klíčovýc...

Shutdown v USA zrušil 800 letů: Dopady na cestující a ekonomiku
09.11.2025

Autor: Jan Novák
Více než 800 letů zrušeno v USA: Důsledky shutdownu ovlivňují cestování Dnes se Spojené státy potýkají s významným dopadem na leteckou dopravu, když více než 800 letů bylo zrušeno kvůli probíhající...

Nissan Obnovuje Leasing: Strategický Krok pro Finanční Stabilitu
08.11.2025

Autor: Jan Novák
Nissan se vrací k pronájmu: Finanční strategie pro budoucnost Automobilka Nissan se ocitla na křižovatce finančních a strategických rozhodnutí, která by mohla významně ovlivnit její budoucí směřová...

← Zpět na hlavní stránku